fredag 31 juli 2009

30/7 Torsdag. Pattaya.


Efter gymmet där jag träffade en trevlig skåning och pratade i stället för tränade så åkte jag till Lotus för att skaffa barlast inför resan. Jag hittade bl a ett nagelvårdsset för endast 250 THB. Det var så billigt så jag köpte det och har nu 10 olika saker att fixa mina naglar med fast jag bara behöver en som jag redan har. Bra va? När jag skulle åka till familjen i stan började det regna lite grann och jag förväntade mig syndfloden så jag gav full patte och raceade hem. Jag köpte gul tejp som jag ska markera våra väskor med så att även en blind kan se dem på Arlandas rullband bland alla andras svarta resväskor. Bra va? Jag är sååå fucking smaaart! Ha ha! Efter det så samlade vi ihop oss på Bamboo och drack middag. Vi festade med personalen och de som alltid sitter där och festar inklusive en holländare som sa att de ska förbjuda knarket i Holland. Verkar konstigt! De har jag inte hört nåt om. Mycket annat konstigt sades också under kvällen...

Inga kommentarer: