måndag 22 juni 2009

20/6 Lördag. Koh Samet.


Vaknade tidigt med huvudvärk. Efter en kort vila och två Brufen klev jag upp och skrämde liv i familjen för nu skulle vi ha frukost! Vi missade frukosten i Bangkok hela veckan men nu ska vi upp! Toppenbuffé med allt man kan tänka sig. Kaffet smakar kaffe! Underbart. Efter frukosten lyckades jag få internet gratis i min egen dator, det var ett lyft. Så jag satt hela dagen nästan och surfade. Efter internetsurf blev det vattensurf i vågorna i havet. Klart och fint vatten, lagom temperatur, vit sand. Lite folk. Livet leker! Vi låg och slappade hela eftermiddagen. H hade ont i magen och fick ta en kort middag på kvällen. Jag och tanterna satt kvar och provade drinkar. Singapore Sling blev en ny favorit. Vi satt vid restaurangen hela kvällen och hade det riktigt mysigt och varmt. Jag kan se att hemma ska det visst snart komma upp i 20 grader men det är väl inte helt säkert. Just nu sitter jag och tittar ut över beachen och svettas. Dags för ett dopp!

Inga kommentarer: